piątek, 31 sierpnia 2012

Tylko ciebie chcę (2012) (Tengo ganas de ti)

Zafascynowana pierwszą częścią filmu  "Trzy metry nad niebem" ( recenzja tutaj) postanowiłam obejrzeć jego kontynuację (Trzy metry nad niebem 2) , której oryginalny tytuł to: "Tylko ciebie chcę" (Tengo ganas de ti).




Info o filmie:
gatunek: Melodramat
premiera: 22 czerwca 2012
produkcja: Hiszpania
reżyseria: Fernando González Molina
scenariusz: Ramón Salazar

Obsada:
  Mario Casas - Hache
  María Valverde - Babi
  Clara Lago - Gin
  Nerea Camacho - Daniela
  Diego Martín - Alejandro
  Marina Salas - Katina




Film jest kontynuacją hiszpańskiego przeboju kinowego z 2010 roku "Trzy metry nad niebem". Hache wraca z Londynu do Barcelony. Wydaje się, że wszyscy i wszystko wokół niego się zmieniło. On  sam również. Jednak jedna rzecz wciąż pozostała taka sama - Hatch nadal nie może zapomnieć o Babi, wielkiej miłości swojego życia. Ona zaś ułożyła swoje życie i jest zaręczona z innym mężczyzną. Mimo to, gdy dowiaduje się o powrocie swojego byłego ukochanego, coś w niej drgnęło.
Hache zmienia środowisko, przyjaciół, pracę. Na swojej drodze spotyka Gin, zwariowaną dziewczynę, z którą zaczyna flirt. Czy jednak mężczyzna potrafi zapomnieć o swoich uczuciach do Babi i zakochać się w innej? Czy Babi postanowi zerwać zaręczyny i będzie ponownie starała się o Hatch'a?
Obejrzyjcie film ;-)




A ja na zakończenie dodam krótko, że pierwsza część bardziej mnie ruszyła, chociaż druga nie jest o wiele gorsza. Zakończenie również jest zaskakujące ;-)




Ostatecznie film oceniam 8,5/10.

18 komentarzy:

  1. Też już sobie ściągnęłam tą część :) Niebawem pewnie obejrzę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakiej strony ściągnęłaś .?

      Usuń
    2. Ja osobiście filmów nie ściągam ;-) Mogę polecić stronkę, gdzie oglada się online: ekino.tv

      Usuń
  2. Czemu ja nie widziałam ani jednak ani drugiej!!! :-O A warto jak widzę i czytam! :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszą część musisz musowo obejrzeć! ;))

      Usuń
  3. Koleżanka polecała mi pierwszą część, lecz do tej pory jej nie obejrzałam. Zapowiedź jest zachęcająca więc obejrzę oby dwa w weekend ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałam pierwszą część, hmm w sumie podobało mi się, choć momentami trochę bawiły mnie te sytuacje. Natomiast mojego Męża zdecydowanie wkurzał ten film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też za wysoko tego filmu nie oceniał ;p ale czego tu spodziewać się po facetach - chyba żaden nie lubi 'rozczylaczy' ;)

      Usuń
  5. love story dobre na taki felerny dzion! Chyba zapuszczę :), zdążyłam zauważyć, że gotowanie Cię relaksuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam,że to się aż tak rzuca w oczy hehe ;D

      Usuń
  6. Cześć :)
    Nominowałam Cię do wyróżnienia Versatile Blogger Award. Szczegóły znajdziesz u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!

      Tu już są moje odp:
      http://mish-mash-mission.blogspot.com/2012/08/versatile-blogger.html

      Usuń
  7. Nie oglądałam go jeszcze ale też polecam :) pierwsza część mnie tak wzruszyła muszę jak najszybciej znaleźć czas na obejrzenie "Tengo ganas de ti"
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale tutaj pełno przepysznych przepisów! Może nawet z czegoś skorzystam, bo jestem właśnie zafascynowana moim nowym piekarnikiem ;D

    Dziękuję za komentarz u mnie! Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie :3
    http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie oglądałam jeszcze, ale jak znajdę chwilę nadrobię zaległości

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie te filmy. Pierwsza była naprawdę świetna. Pełna miłości, ale skończyła się źle. Miałam nadzieję, że w dwójce wszystko się naprawi. Zdecydowanie wolałam jak Hache był z Bibi !!! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lepszego przepisu na pizzę nie znajdziesz w internecie zobacz przepis na pizzę!