niedziela, 2 września 2012

Naleśniki według przepisu Magdy Gessler

W taki sposób naleśników wcześniej nie przygotowywałam i żałuję, bo  naprawdę warto skorzystać z tego przepisu! 
Ciasto wychodzi aksamitne jak marzenie!
Tak więc polecam naleśniki według przepisu Magdy Gessler!

Naleśniki - przepis podstawowy - link do przepisu




Składniki:
  • 100g mąki pszennej
  • 1 jajko
  • 10g cukru pudru
  • szczypta soli morskiej
  • 250ml mleka
  • 25g stopionego, niesolonego masła
  • 1 i 1/2 łyżeczki oleju roślinnego
  • skórka starta z dwóch cytryn


Wykonanie:
  1. Mieszamy mąkę z cukrem i solą. 
  2. Mleko mieszamy z jajkiem, stopionym masłem i olejem. Potem dolewamy to do wcześniej przygotowanej mąki. Dokładnie mieszamy. Na koniec dodajemy startą skórkę z cytryn.
  3. Ciasto przygotowujemy najlepiej dzień wcześniej przed smażeniem. Następnego dnia smażymy naleśniki na rozgrzanej patelni z olejem. Wychodza idelane! Polecam!


I tak na kolację wcinałam naleśniki, ale żeby nie było, że bez nadzienia to wysmarowałam je miodeczkiem ;-)
Naleśniki z miodem - mniam! ;-)



Zapraszam jeszcze do posta:

33 komentarze:

  1. ciekawi mnie ten dodatek skórki z cytryny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki niej ma specyficzny - ale jednocześnie świetny smak ;)

      Usuń
  2. mmmmmmmm wygląda spakowicie ! ! ! !
    zapraszam do mnie.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Koniecznie! I daj znać, czy Tobie również smakowały ;-)

      Usuń
  4. Bardzo podobny przepis jak na pancakes'y xD tylko tyle że tu brak sody lub proszku do pieczenia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobny, a jednak inny ;)) Pancakes będą w przyszlości :D

      Usuń
  5. hmmm, aksamitne ciasto to brzmi dobrze!
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam naleśniki (; właściwie jak każdy

    OdpowiedzUsuń
  7. haha właśnie oglądałam z nią program :) ja najbardziej lubię naleśniki z warzywami, albo szpinakiem mrrr:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MasterChef ? Też oglądałam :D

      I również uwielbiam ze szpinakiem <3

      Usuń
  8. Chyba sobie jutro zrobię naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt, przepis przypomina pancakes. ;> Ale muszą być pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  10. pysznie wyglada :D
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglada smakowicie!

    http://palistory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tych nalesników, na pewno wyprobuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam naleśniki, ale takich dodatków jak skórka z cytryny, masło, czy sól morska to jeszcze nie dodawałam, no i zawsze smażyłam zaraz po przygotowaniu ciasta. Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. intrygujący ten przepis:) muszę go wypróbować:) eh, szkoda ze nienawidzę smażyć naleśników:P

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja również spróbuję bo często robię naleśniki:) Przepis prosty, składniki też łatwe do zdobycia.
    Dziewczyny zapraszam do siebie na Carmexowy konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  16. moje dzieciaki uwielbiają naleśniki ,więc wypróbuje ten przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  17. zrobiłam ciasto, będę smażyła na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to super! Daj znać jutro, czy Tobie również smakowało ;)

      Usuń
  18. hehe - wyślę mojego ślubnego na Twój przepis jak będzie znów zmagał się z naleśnikami - ma z nimi przykre doświadczenia ( mieszkanie trzeba było wietrzyć a pseudo-naleśnik nie odkleił się z patelni )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból ;D mój jeszcze nieślubny podobne cuda na kiju wyprawia w kuchni ;D

      Usuń
  19. Naleśniki były przepyszne, nawet mąż zachwalał choć nie jest fanem naleśników. Jutro zrobię więcej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepsze naleśniki jakie jadłam! Zmodyfikowałam odrobinę: 100g mąki pszennej + 50g mąki pszennej pełnoziarnistej, nie dodałam też skórki z cytryny bo akurat nie miałam. Pyszneeee!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanawia mnie ta skórka z cytryny. Bardzo często robię naleśniki, ostatnio nawet z dodatkiem mąki żytniej razowej, ale takich nie robiłam. Muszę je zrobić. Mogą nieźle smakować z twarogiem.

    OdpowiedzUsuń
  22. matko to foto wygląda bleeeeeeee jak można robić takie tłuste naleśniki!!!???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest miód a nie tłuszcz...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lepszego przepisu na pizzę nie znajdziesz w internecie zobacz przepis na pizzę!